Czarne historie: Głupia Śmierć 2

50 absurdalnych przypadków śmierci opartych na faktach!
3 opinie
  • 2 - bez ograniczeń
  • od 14 lat
  • ok. 45 minut
  • wydanie polskie
  • instrukcja angielska
Czarne historie - Głupia śmierć 2 to kolejna porcja niewiarygodnych scen. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę. Opisane wydarzenia brzmią absurdalnie i wydają się nieprawdopodobne, wyglądały jednak dokładnie tak, jak je opisano. Czarne historie to świetna propozycja na wakacje. Dzięki swym niewielkim rozmiarom można je zabrać ze sobą na każdy wyjazd. Co niezwykle istotne, Czarne Historie nie są wymagające w odniesieniu do warunków rozgrywki. Tak naprawdę jedynym wymaganiem jest to, aby gracze biorący udział we wspólnym rozwiązywaniu zagadki się słyszeli. Do zabawy nie potrzebują prawie wcale światła (poza tym wymaganym do zapoznania się z treścią karty i rysunkiem będącym jej ilustracją) nie mówiąc o specjalnie przygotowanym miejscu do gry czy stole. Co prawda uznaje się, że w Czarne Historie może bawić się 2-15 osób, jednak tak naprawdę nie ma ograniczonej liczby osób, które mogąwcielić się w rolę poszukiwaczy - pojedynczą czarną historię może rozwiązywać zarówno 2, jak i 20 osób. Dzięki tym wszystkim cechom partię Czarnych Historii można rozegrać w ogrodzie, na biwaku, przy ognisku, na łódce, w ogrodzie, na plaży… nie ma tutaj praktycznie żadnych ograniczeń.
Autor:
Corinna Harder, Jens Schumacher
Ilustracje:
Bernhard Skopnik
Wydawca:
G3
44,95

Dostępne 3 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Czarne historie - Głupia śmierć 2 to kolejna porcja niewiarygodnych scen. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę. Opisane wydarzenia brzmią absurdalnie i wydają się nieprawdopodobne, wyglądały jednak dokładnie tak, jak je opisano.

Czarne historie to świetna propozycja na wakacje. Dzięki swym niewielkim rozmiarom można je zabrać ze sobą na każdy wyjazd. Co niezwykle istotne, Czarne Historie nie są wymagające w odniesieniu do warunków rozgrywki. Tak naprawdę jedynym wymaganiem jest to, aby gracze biorący udział we wspólnym rozwiązywaniu zagadki się słyszeli.

Do zabawy nie potrzebują prawie wcale światła (poza tym wymaganym do zapoznania się z treścią karty i rysunkiem będącym jej ilustracją) nie mówiąc o specjalnie przygotowanym miejscu do gry czy stole.

Co prawda uznaje się, że w Czarne Historie może bawić się 2-15 osób, jednak tak naprawdę nie ma ograniczonej liczby osób, które mogąwcielić się w rolę poszukiwaczy - pojedynczą czarną historię może rozwiązywać zarówno 2, jak i 20 osób.

Dzięki tym wszystkim cechom partię Czarnych Historii można rozegrać w ogrodzie, na biwaku, przy ognisku, na łódce, w ogrodzie, na plaży… nie ma tutaj praktycznie żadnych ograniczeń.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 50 kart
  • instrukcja
Waga:
210 g
Kod producenta:
G3 106126
Kod EAN / UPC:
5906395350148


Recenzje

5.00
na podstawie 3 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Czarne historie: Głupia Śmierć 2



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie