MOW (edycja polska)
Muusisz spróbować tej gry- 2 - 10 osób
- od 7 lat
- ok. 15 minut
- wydanie polskie
Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca. UWAGA! Na pudełku z grą wkradł się błąd dotyczący zawartości. Prawidłowa liczba kart znajdujących się w pudełku to 107. Na czym to polega? W zależności od liczby graczy do zabawy wykorzystujemy jedną lub dwie talie krów. W każdej z nich znajduje się 48 zwierząt o różnych numerach. Niektórym z nich towarzyszy od 1 do 3 much (jest to oznaczone na górze karty). Każdy z graczy musi wykonać w swojej turze dwie akcje: zagrać kartę krowy z ręki i dobrać nową kartę. Karty z ręki dokładamy do stada znajdującego się na stole. Dokładana karta musi mieć niższy albo wyższy numer niż pozostałe karty w stadzie. Umieszczamy ją na odpowiednim końcu rzędu. Jeśli któryś z graczy nie może lub nie chce dołożyć karty do istniejącego stada, zbiera wszystkie krowy znajdujące się na stole i umieszcza zakryte przed sobą, tworząc oborę. Następnie zagrywa kartę z ręki tworząc nowe stado. Oprócz zwykłych zwierzaków, w grze występują też krowy specjalne o wyjątkowo uciążliwych efektach i dużej liczbie towarzyszących much. Pozwalają zastawiać pułapki na przeciwników i zmieniać sytuację wokół stołu. Gra kończy się, gdy któryś z uczestników będzie miał 100 much w swojej oborze. Zwycięży osoba, która zgromadziła ich najmniej! Dlaczego pokochasz tę grę? MOW to niezwykle prosty mechanizm i właściwie jedna zasada działania: zagrywasz kartę i dobierasz kartę. Jednak dzięki kartom z efektami nabiera angażującego charakteru! Krowy specjalne dodają też więcej interakcji, bo po ich zagraniu możemy odwrócić kierunek gry, jeszcze lepiej ukierunkowując nasz atak. W instrukcji znajdziesz informację o tym, z ilu kart jakiego rodzaju składa się każda z talii. Uważne obserwowanie sytuacji wokół stołu pozwala lepiej oszacować prawdopodobieństwo i mądrzej zastawiać pułapki! Urocze ilustracje krów oraz specjalne, muczące pudełko z pewnością zachęcą do wspólnej zabawy najmłodszych. Grę zaprojektował Bruno Cathala, autor takich tytułów jak Mr. Jack, Cyklady czy Jamajka.
- Autor:
- Bruno Cathala
- Ilustracje:
- David Boniffacy, Cyril Bouquet, Sandra Tagliabue
- Wydawca:
- Rebel
Opis
Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.
UWAGA! Na pudełku z grą wkradł się błąd dotyczący zawartości. Prawidłowa liczba kart znajdujących się w pudełku to 107.
Na czym to polega?
- W zależności od liczby graczy do zabawy wykorzystujemy jedną lub dwie talie krów. W każdej z nich znajduje się 48 zwierząt o różnych numerach. Niektórym z nich towarzyszy od 1 do 3 much (jest to oznaczone na górze karty).
- Każdy z graczy musi wykonać w swojej turze dwie akcje: zagrać kartę krowy z ręki i dobrać nową kartę.
- Karty z ręki dokładamy do stada znajdującego się na stole. Dokładana karta musi mieć niższy albo wyższy numer niż pozostałe karty w stadzie. Umieszczamy ją na odpowiednim końcu rzędu.
- Jeśli któryś z graczy nie może lub nie chce dołożyć karty do istniejącego stada, zbiera wszystkie krowy znajdujące się na stole i umieszcza zakryte przed sobą, tworząc oborę. Następnie zagrywa kartę z ręki tworząc nowe stado.
- Oprócz zwykłych zwierzaków, w grze występują też krowy specjalne o wyjątkowo uciążliwych efektach i dużej liczbie towarzyszących much. Pozwalają zastawiać pułapki na przeciwników i zmieniać sytuację wokół stołu.
- Gra kończy się, gdy któryś z uczestników będzie miał 100 much w swojej oborze. Zwycięży osoba, która zgromadziła ich najmniej!
Dlaczego pokochasz tę grę?
- MOW to niezwykle prosty mechanizm i właściwie jedna zasada działania: zagrywasz kartę i dobierasz kartę. Jednak dzięki kartom z efektami nabiera angażującego charakteru! Krowy specjalne dodają też więcej interakcji, bo po ich zagraniu możemy odwrócić kierunek gry, jeszcze lepiej ukierunkowując nasz atak.
- W instrukcji znajdziesz informację o tym, z ilu kart jakiego rodzaju składa się każda z talii. Uważne obserwowanie sytuacji wokół stołu pozwala lepiej oszacować prawdopodobieństwo i mądrzej zastawiać pułapki!
- Urocze ilustracje krów oraz specjalne, muczące pudełko z pewnością zachęcą do wspólnej zabawy najmłodszych.
- Grę zaprojektował Bruno Cathala, autor takich tytułów jak Mr. Jack, Cyklady czy Jamajka.
Rozgrywka
Losowość:
Interakcja:
Złożoność:
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 107 kart
- ołówek
- notes punktacji
- instrukcja
- Instrukcja i inne pliki:
- Waga:
- 400 g
- Kod producenta:
- FB2023-1
- Kod EAN / UPC:
- 7612577200221
- Kraj pochodzenia:
- Chiny
- Pasujące koszulki:
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Pytania i odpowiedzi
Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również
Klienci, którzy kupili MOW (edycja polska), kupili również:
Zamknij
Robisz zakupy pierwszy raz?