Pakt z diabłem

Jak drogo sprzedasz swoją duszę?
8 opinii
  • 4 osoby
  • od 13 lat
  • ok. 120 minut
  • wydanie polskie
Wraz z początkiem epoki oświecenia z wieków ciemnych wyłoniły się cztery królestwa. Każde z nich marzy o potędze, by pławić się w blasku nowo odkrytego dobrobytu. Na czele dwóch stoją żałośni śmiertelnicy rozdarci pomiędzy żądzą władzy a koniecznością dogadzania Kościołowi. Jednym rządzi nieujawniony kultysta, który już dawno uległ pokusie. Czwarte należy do samego diabła. Komu uda się zwyciężyć? Pakt z diabłem to strategiczna gra blefu i zmiennych układów, w której handel gra główną rolę, a towarem są… ludzkie dusze! Podczas zabawy każdy z czterech graczy wciela się w tajemnicy w jedną z ról: śmiertelnika, kultysty, a nawet samego diabła. Każda z nich oferuje zupełnie inne doświadczenie z rozgrywki i różne strategie do wypróbowania. Na czym to polega? Na samym początku gry uczestnikom w tajemnicy przydzielane są role. Wykorzystujemy do tego praktyczną aplikację, która dba o losowość procesu i zachowanie go w tajemnicy. Każdy z graczy otrzymuje specjalną skrzynkę, w której znajdują się jego zasoby początkowe (różne dla kultysty, diabła i śmiertelników). Posłuży ona też do zawierania paktów. Niezależnie od przyjętej roli, celem każdego z graczy jest zgromadzenie jak największej liczby punktów na koniec gry. W tym celu będziemy gromadzili zasoby, które następnie możemy wykorzystać do wznoszenia cennych budynków. Każdy z nich ma określony koszt, ale też zapewnia punkty i ciekawe efekty. Zbieranie odpowiednich zestawów pozwala realizować dodatkowe cele i gromadzić jeszcze więcej punktów. Ważnym elementem gry jest faza paktów, podczas której w tajemnicy wymieniamy się zasobami. Dla diabła i kultysty to okazja do zdobycia cennych fragmentów duszy, a dla śmiertelników – na zdobycie dóbr w zamian za oddanie cząstki siebie. Dobra propozycja handlowa może zapewnić nam przewagę, jednak pozbawienie się całej duszy może przyciągnąć uwagę inkwizycji…  Dlaczego pokochasz tę grę?  Trzy role o odmiennych celach pozwalają nam wypróbować różne style gry i sprawdzić, w którym z nich czujemy się najlepiej. Mocno ograniczona liczba zasobów i możliwości zmusza graczy do nieustannego kalkulowania najbardziej opłacalnych opcji.  Praktyczna aplikacja pozwala na zachowanie w tajemnicy losowania ról i negocjacji w fazie paktów, a jednocześnie nie przytłacza analogowej zabawy.
Autor:
Matúš Kotry
Ilustracje:
David Cochard
Wydawca:
Rebel
249,95

Dostępnych powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Wraz z początkiem epoki oświecenia z wieków ciemnych wyłoniły się cztery królestwa. Każde z nich marzy o potędze, by pławić się w blasku nowo odkrytego dobrobytu. Na czele dwóch stoją żałośni śmiertelnicy rozdarci pomiędzy żądzą władzy a koniecznością dogadzania Kościołowi. Jednym rządzi nieujawniony kultysta, który już dawno uległ pokusie. Czwarte należy do samego diabła. Komu uda się zwyciężyć?

Pakt z diabłem to strategiczna gra blefu i zmiennych układów, w której handel gra główną rolę, a towarem są… ludzkie dusze! Podczas zabawy każdy z czterech graczy wciela się w tajemnicy w jedną z ról: śmiertelnika, kultysty, a nawet samego diabła. Każda z nich oferuje zupełnie inne doświadczenie z rozgrywki i różne strategie do wypróbowania.

Na czym to polega?

Na samym początku gry uczestnikom w tajemnicy przydzielane są role. Wykorzystujemy do tego praktyczną aplikację, która dba o losowość procesu i zachowanie go w tajemnicy. Każdy z graczy otrzymuje specjalną skrzynkę, w której znajdują się jego zasoby początkowe (różne dla kultysty, diabła i śmiertelników). Posłuży ona też do zawierania paktów.

Niezależnie od przyjętej roli, celem każdego z graczy jest zgromadzenie jak największej liczby punktów na koniec gry. W tym celu będziemy gromadzili zasoby, które następnie możemy wykorzystać do wznoszenia cennych budynków. Każdy z nich ma określony koszt, ale też zapewnia punkty i ciekawe efekty. Zbieranie odpowiednich zestawów pozwala realizować dodatkowe cele i gromadzić jeszcze więcej punktów.

Ważnym elementem gry jest faza paktów, podczas której w tajemnicy wymieniamy się zasobami. Dla diabła i kultysty to okazja do zdobycia cennych fragmentów duszy, a dla śmiertelników – na zdobycie dóbr w zamian za oddanie cząstki siebie. Dobra propozycja handlowa może zapewnić nam przewagę, jednak pozbawienie się całej duszy może przyciągnąć uwagę inkwizycji… 

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • Trzy role o odmiennych celach pozwalają nam wypróbować różne style gry i sprawdzić, w którym z nich czujemy się najlepiej.
  • Mocno ograniczona liczba zasobów i możliwości zmusza graczy do nieustannego kalkulowania najbardziej opłacalnych opcji. 
  • Praktyczna aplikacja pozwala na zachowanie w tajemnicy losowania ról i negocjacji w fazie paktów, a jednocześnie nie przytłacza analogowej zabawy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 4 dwupoziomowe ekrany graczy
  • plansza główna
  • dwuwarstwowa plansza inkwizycji
  • 95 tekturowych żetonów zasobów
  • 54 tekturowe żetony monet
  • 32 kafelki osiągnięć
  • 20 żetonów anielskich i diabelskich skrzydeł
  • 17 żetonów do głosowania i zgadywania ról graczy
  • 16 żetonów akcji
  • 4 skrzynie umożliwiające zawieranie sekretnych paktów
  • 8 żetonów fragmentów duszy
  • 8 żetonów pobłażania
  • 14 żetonów błaznów
  • 8 żetonów przypominających
  • 6 żetonów zapasowych
  • 80 kart budynków
  • 20 kart wydarzeń
  • 11 kart inkwizytorów
  • 12 kart próśb
  • 16 kafelków dworzan
  • 2 tekturowe figurki wściekłego tłumu
  • 16 znaczników
  • instrukcja
  • 4 karty pomocy
  • 2 pojemniki na żetony
Instrukcja i inne pliki:
Waga:
2,745 kg
Kod EAN / UPC:
5902650618213
Kraj pochodzenia:
Czechy
Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


Recenzje

3.88
na podstawie 8 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Pakt z diabłem



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Wszystkie 1
Z odpowiedzią 1
Oczekujące na odpowiedź 0

Jaki jest rozmiar kart?

~ Michał 19.04.2023 18:00

22 karty eventów (56x87) - standard american/usa 103 karty budynków itp. (43x67) - mini euro i jakieś 4 karty promocyjne mieszczące się w powyższe, ja mam tak zakoszulkowane :)

Czy odpowiedź była przydatna? 0

~ KuroMegane 19.04.2023 19:26

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie


Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również

Cytadela

Cytadela

Alchemicy

Alchemicy

Władcy Podziemi (nowa edycja)

Władcy Podziemi (nowa edycja)