Warhammer Fantasy Roleplay (2. Edycja): Splądrowane Krypty
Zestaw 6 świetnych przygód- wydanie polskie
- Wydawca:
- Copernicus Corporation
- Liczba stron:
- 96
- Rodzaj oprawy:
- miękka
Opis
Splądrowane Krypty to wybór przygód do gry Warhammer Fantasy Roleplay. Mistrzowie Gry znajdą w tej książce sześć gotowych do poprowadzenia scenariuszy, włącznie ze współczynnikami Bohaterów Niezależnych, mapami i materiałami dodatkowymi. Wrzuć swoich graczy w wir niebezpiecznych przygód w ponurym świecie Warhammera!
- Grona gniewu - Miłość smakuje gorzko, ale zemsta jest słodka...
- Z miłości lub dla pieniędzy - Młoda dziewczyna poznaje gorzką prawdę o miłości i... żądzy wiedzy.
- Nawiedzony dom - Bohaterowie muszą pokonać pradawne zło.
- Ciężka noc w gospodzie "Pod Trzema Piórami" - Cichy wieczór w gospodzie zamienia się w noc pełną wrażeń.
- Straszny dwór - Ostatnie życzenie umierającego szlachcica wysyła drużynę do dziwnego, starego domu.
- Kiełbasy, kobiety i śpiew - Zwykłe porwanie to tylko przedsmak przerażających wydarzeń.
Podstawowe informacje
- Waga:
- 250 g
- Kod EAN / UPC:
- 9788386758630
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Warhammer Fantasy Roleplay (2. Edycja): Splądrowane Krypty
Najbardziej przydatne recenzje
Zbiorek zawiera trzy nowe przygody oraz trzy znane z pierwszej edycji WFRP: "Grona gniewu", "Nawiedzony Dom" oraz "Ciężka noc w Gospodzie pod Trzema Piórami" (wszystkie z kampanii "Potępieniec").
W sumie mamy tu dwa horrory (eksploracja nawiedzonego domu oraz dworzyszcza z początkowo miłym gospodarzem, który okazuje się...), dwie przygody typowo detektywistyczne (z czego jedna, chyba moja faworytka, w klasyczny sposób rozgrywająca się w jednej lokacji - tytułowej karczmie; a druga z elementami makabreski jak za starych dobrych czasów I edycji), jedną detektywistyczno- eklsploracyjną i jedną, która w zależności od sposobu prowadzenia może być horrorem, dochodzeniem albo obroną oblężonej wioski. W sumie horrory też można poprowadzić jako nawalankę, ale nie trzeba :)
W wyborze brakuje trochę zróżnicowania, w szczególności jedno z rozwiązań fabularnych (losy porwanej dziewczyny) powtarza się w dwóch przygodach (obu nowych!), przez co należałoby je rozstrzelić czasowo albo zmodyfikować.
Poza tym zastrzeżeniem przygody są solidne, czuć w nich ducha WFRP, ponurości i niebezpieczeństwa. Słowem: shit happens - check for possible chaos attributes!
Bardzo dobre i sprawdzone przygody na pierwszy raz do poprowadzenia.
Jak dla mnie ideał :)
Super stosunek jakości (i ilości) do ceny, do wykorzystania w różnych systemach. Warto pamiętać, że były wcześniejsze edycje WHFRP...
Wszystkie recenzje
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?