Robert Jakub - recenzje
Dobry, solidny produkt
Jako MG preferuje kości jeśli chodzi o przeszukiwania, przedmioty po przeciwnikach itd. Ruiny dają mi to czego potrzebowałem. Glizda jest bardzo fajnie zrobiona, pomimo że musiałem poświęcić trochę czasu na jej ogarnięcie. Zawiodły mnie trochę reguły dodatkowe walki w ruinach bo oczekiwałem czegoś zupełnie innego, ale po przemyśleniu stwierdzam że to całkiem dobre motywy. Co prawda niektóre rzeczy kolidują nieco z moją wizją świata. Jakoś dotychczas wyobrażałem sobie świat jako pustynie i dzicz, a tu nagle podręcznik wali mnie w łeb i krzyczy: WSZĘDZIE JEST GRUZ I RESZTKI MIAST!!! OBUDŹ SIĘ I PRZESTAŃ GADAĆ GŁUPOTY!!! Ale jakoś to sobie poukładałem :)
Polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Świetna sprawa! Jak wszystkie Almanachy! Moim zdaniem najlepszy z dotychczasowych. Oczywiście zdarzyło się że na niektóre tricki wpadłem sam, ale było to nieuniknionę. Dzięki tej książce zacząłem znacznie większą uwagę przywiązywać do wystroju i budowy klimatu.
POLECAM!
Dobry, solidny produkt
Bardzo pomocny! Jestem niestety zbyt miękkim MG i kupuję dodatki jak leci, nawet te dla graczy i powiem wam że nie żałuję. Masa rozbudowanych zasad: wybebeszanie maszyn, bestie itd. MIODZIO!!!
Dobry, solidny produkt
Ciekawy, ciekawy... wszystko ok. ale to samo co w Bestiach!
Gladiator mojego kumpla rozwalił Gladiatora na pierwszej sesji! Sam! Na pierwszej sesji w jego życiu (w moim w sumie też) Owszem mówiąc szczerze nie używałem manewrów, może w tym problem ale bez przesady! Podobno przed Gladiatorami spylają nawet najtwardsi Rambo z Posterunku!
Coś tu jest bardzo nie tak! A przynajmniej mnie się tak wydaję.
Polecam i tak bo jak pisałem wcześniej... Dobry Bestiariusz nie jest zły!
Dobry, solidny produkt
Niektórzy wolą tworzyć bestie samodzielnie, ale dobry Bestiariusz nie jest zły!
Jak dla mnie dobry, ale podwyższam współczynniki potworów, a moi gracze mają prawie nie używane postaci! Albo ja coś źle robię albo nie taka bestia straszna, jak ją malują.
Dobry, solidny produkt
Przydatna. Dobre określenie kolorów, ciekawe lokacje i BN- y i kilka motywów to wplecenia w kampanie. Pomogła mi kiedy miałem małą blokadę. Pomocna też przy improwizacji.
Nie dawajcie tylko tej książki swoim graczom!
Kawał dobrego RPG. Kupiłem już dawno, ale przeprowadziłem dopiero trzy sesje. Wszystkie, zwłaszcza pierwsza, wryją się w pamięć moim graczom. Prowadzę w horrorowatym stylu i gra świetnie sprawdza się w tej roli. Ogólnie twórcy pozostawili bardzo dużo miejsca na kreatywne pomysły MG i każdy dostosuję grę do swojego stylu (ogromny PLUS). Ja i mój sporadyczny MG lubimy realizm na sesjach, dlatego część rzeczy musieliśmy zmodyfikować i ulepszyć wedle naszych potrzeb. Zwłaszcza zbrojownie! To moim zdaniem najsłabsza część podręcznika. Każdą broń dorabiam samodzielnie, ale ja osobiście mam bzika na punkcie militariów więc to może mieć duży wpływ na moje postrzeganie. Jeszcze jeden minus to obciążenie. Jego po prostu nie ma! Owszem, w Suplemencie podajże jest napisane ile postać może przenieść, ale nigdzie nie podano wagi przedmiotów! Wszystko trzeba sprawdzać samemu np. w internecie. Ale to są jedyne wady jakie przychodzą mi na myśl! Jeśli lubisz postapokaliptyczne klimaty oraz prostą, ale dokładną mechanikę, a nie znosisz kiedy twórcy sami tworzą cały świat i tobie zostaje tylko pasywne jego ukazywanie, to gra jest dla ciebie!
Polecam!
Dobry, solidny produkt
Trzewik pełną gębą. Uczy jak dogadać się z Graczami oraz jak dać im największą satysfakcje z sesji. Jako raczej początkujący MG szczerze polecam. Na pewno przyśpiesza proces uczenia się jak prowadzić.
Jak dla mnie ideał :)
Warhammer to Warhammer i chociaż prowadzę go dopiero nieco ponad rok uważam że jest to po prostu klasyk! Dobrze napisany i spolszczony podręcznik który jest niezbędny do grania w tą wspaniałą grę.