Arkadiusz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

1 użytkownik

Super gra. My gramy głównie w składzie trzy osobowym w wariant z wirtualnym szefem. Co rundę jedna osoba jest szefem siatki a dwie pozostałe razem w grupie tajniakami i gramy aby uzyskać po trzech rundach jak największy wynik, gdzie oczywiście maksymalny jest nie do pobicia (bo to 24 punkty - 8 pkt co rundę).


brak informacji o jeszcze jednych koszulkach do gry: paczka dużych TAROT jest też potrzebna


Przednia gra. Ciekawy przerywnik. Dobrze wykonana, prosta w zasadach, wymaga kombinowania i ryzykowania, oczywiście losowa, ale to jej zaleta. Kilka poziomów trudności. Najważniejsze, że po każdej rozgrywce chce się raz jeszcze spróbować. Po kilku partiach w pełni nabiera smaku.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Ciekawy przerywnik, wymaga dobrego myślenie aby wygrać z wyspą, im wyższy poziom tym trudniej, w sieci sporo jest różnych innych Odkrywców o innych właściwościach, które inaczej prowadzą rozgrywkę oraz ciekawy wariant Zdrajcy. Grę polecam zarówno dorosłym z dziećmi jak i samym dorosłym, nawet wariant solo jest ciekawy, sterowanie dwoma odkrywcami. Zasady proste, ale przemyślane. Uwaga ważna zasada, często zapominana: Kiedy podtopiony fragment wyspy tonie, odrzucamy go do pudełka, ale również odpowiadającą mu kartę


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Super dodatek. Żołnierzyki wykonane na dobrym poziomie. Szkoda, że nie ma nowych kard dowodzenia. Gram z synem 7 lat i dla niego to jest frajda, zimowe scenariusze szczególnie. Uczymy się przy okazji trochę historii, która mnie nawet wciąga, a za nią nie przepadam. Polecam!


Dagna

Liczba recenzji: 53