Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobry i przydatny produkt dla osób, które chcą zacząć przygodę z Shadowrun Sixth World, ale nie wiedzą jak. Skrócone zasady zawierają wystarczające ilości informacji, aby nie przeładować początkujących graczy i dać im trochę zabawy. Każdy z pięciu dossier (w pudełku znajdują się 4, piąty - Emu - jest dostępny za darmo jako PDF) opisuje postać, łącznie z przykładowymi testami i sposobami na role-play; postacie oparte są na serii książek "Shadowrun: Frame Job", które dodatkowo mogą pomóc graczom wczuć się w klimat. Mapa jest ciekawym pomysłem, ale jest zbyt powyginana, żeby dało sie ją dobrze rozłożyć (chyba że ktoś ma duży kawał szkła i może ją pod nim umieścić), do tego zawiera pewne błędy. Kostki bardzo ładne, te same które można kupić osobno wraz z Edge tokenami. Przygoda nie należy do najambitniejszych, ale z pewnością sprawdzi się u początkujących graczy i MG.
Jak dla mnie ideał :)
Duże i kolorowe, pięknie wykonane kostki z motywami pięciu dużych korporacji świata Shadowrun: Ares, Aztechnology, Mitsuhama, Saeder-Krupp i Spinrad Global. Po 4 z każdej. Przydatne jako kostki do rzutów wykonywanych przez MG lub jako kostki specjalne w dice poolach graczy.
Dobry, solidny produkt
Dobrze opracowana, prosta gra dla mniej wymagających graczy (idealna, jeśli gramy ze znajomymi, którzy planszowo zatrzymali się na Eurobiznesie i Chińczyku), albo szybka i prosta rozrywka dla bardziej zaawansowanych graczy, którzy chcą odpocząć.
Dobry, solidny produkt
O niebo lepsza, niż pierwotny 51. Stan - poprawiono wszystkie błędy i zwiększono klarowność zasad oraz ikonek. Instrukcja bardzo czytelna, nie brakuje żetoników, ani drewnianych pionków reprezentujących surowce. Zwiększono interakcję pomiędzy graczami, choć nadal jest ona raczej śladowa.
Dobry, solidny produkt
Dobrze opracowana, zbalansowana gra będąca planszowym klonem Dungeon Keeper'a. Ze względów licencyjnych trzeba było oczywiście pozmieniać trochę nazw i grafiki. Jedyną wadą jest jak dla mnie właśnie sama grafika - zbyt dużo kolorków i niepotrzebnych ozdób, które za bardzo odciągają uwagę i sprawiają, że niektóre rzeczy bywają nieczytelne.