Jak dla mnie ideał :)
Najlepsza gra dla dwóch osób w jaką grałem. Dynamiczna, taktyczna. Walka do samego końca. Nie da się zdobyć znaczącej przewagi, której drugi gracz nie ma szans zniwelować. No i "patyczki losu" zamiast kostek - super pomysł. Można grać zarówno z dzieciakami jak i dorosłymi. Po około 20 partiach w weekend wciąż chcemy w nią grać.
Dobry, solidny produkt
Bardzo dobra, klimatyczna gra dla dzieci i rodziców.
Wyczuwa się klimat wyścigu. Ciekawy mechanizm, że ostatni samolot zawsze rusza się jako pierwszy, pozwala na taktyczne zagrania i wykonanie dwóch, lub więcej ruchów na raz.
Polecam wszystkim, którzy grają z własnymi, młodszymi dziećmi.
Dobry, solidny produkt
Dobra dla ludzi, którzy lubią interakcje między graczami. Tutaj kto nie będzie negocjował z innymi, nie ma zbyt wielu szans na zwycięstwo. Spośród 5 akcji jakie mamy dostępne w turze, możemy wykonać jedną, a resztę powinniśmy odsprzedać innym graczom i kupować akcje od innych, kiedy nadejdzie ich tura.
Dróg do zwycięstwa jest kilka. Można realizować tylko duże kontrakty, można większą ilość małych. Mnie osobiście wiele razy udało się wygrać dzięki przejmowaniu budynków za pomocą znaczników z katedry.
Niestety , gra może wiele stracić, jeśli zasiądą do niej nieodpowiedni gracze, którzy nie będą chcieli handlować, albo zaczną windować ceny do granic opłacalności.
Jak dla mnie ideał :)
Rewelacyjna party-game, trochę w klimacie Jungle Speeda. Wymaga niezłego refleksu i spostrzegawczości. Po kilku partiach łapy mogą boleć od "łapania much".
Jak dla mnie ideał :)
Taki trochę pasjans, tyle, że liczą się liczby. Oprócz dokładania kart dochodzi element strategii - do której grupy dołożyć kartę z największą ilością byczych głów, aby wziął ją następny gracz.
Gra najlepiej sprawdza się przy większej ilości osób, chociaż we dwójkę też jest dobra.