Z perspektywy mistrza gry ta kampania jest wspaniałym wprowadzeniem w świat Travellera. Zdejmuje z barków prowadzącego trudy światotworzenia. Daje zróżnicowane przygody. Pozwala się dowolnie przeplatać dodatkowymi epizodami. Daje nieograniczone pole do popisu miłośnikom handlu lub dyplomacji. Polecam gorąco.
Słuchałem nagrania tej kampanii na podcaście How we roll i nabrałem wielkiej ochoty, żeby zagrać. Choć nie jestem miłośnikiem Pulp Cthulhu, to ta kampania jest fascynująca. Pełno przygód!
Fundament Kultury RPG w Polsce. Cieszę się, że udało się Copernicusowi a wcześniej Magowi zapewnić taką pozycję grze innej niż D&D.
Lore tej edycji mnie osobiście nie odpowiada, zawsze gram w świecie z jedynki.
Mechanika jak wiadomo daleka od ideału - ale wspierająca świat i prosta, dla początkujących to też jest ważne.
To już jest choroba z tymi kośćmi po setki złotych. Nie cierpię tego fetyszyzmu. Kiedy wreszcie będą dostępne kości precision gaming, kiedy piękne kości Chessex, rozumiem że QW to polska firma, ale może jednak polscy klienci mogą dostać coś naprawdę nowego, świat kości jest bardzo różnorodny?
Jak dla mnie ideał :)
Wysoka grywalność - ale dla osób, które najlepiej czują się w bardzo złożonych grach strategicznych może to być zbyt proste na wstępie, na granicy banału. Jak dla mnie świetne, bo lekkie, bez zadęcia. Smak wygranej nadal znakomity, a porażka wydaje się błaha :-)