Mad Pablo - recenzje
Raczej słaby
Grałem w wersję pokazową i ogólne wrażenie jest słabe. Zmiany w mechanice dotyczące awansu i kilku uproszczeń są do zaakceptowania. Przeprojektowana plansza jest kiepska: obrazki widziane od środka planszy a podpisy od zewnątrz - jedno względem drugiego jest do góry nogami. Gorzej, że zawartość jest zredukowana - zniknęły figurki (zastąpione żetonami). Zmniejszyła się liczba poszukiwaczy i chyba też kart. Na siłę wprowadzono parytet płci zmieniając zabójcę i elfa na zabójczynię i elfkę. Figurki są większe, ale mniej szczegółowe.
Projekt kart postaci jest całkiem czytelny natomiast karty przygód i czarów są zdecydowanie gorsze - dominują obrazy a teksty są pochowane.
Jak dla mnie ideał :)
Moim zdaniem najlepsza część trylogii. Co prawda przygody nie są szczególnie dokładnie rozpisane a raczej są one punktem wyjścia dla przygotowania własnych scenariuszy ale osadzone są one w ciekawym klimacie i dodatkowy opis Altdorfu na pewno wzbogaci rozgrywkę.
Dobry, solidny produkt
Całkiem solidne przygody, ale niestety nie wszystkie są nowe. Jest tu parę sztuk przepisanych z poprzedniej edycji. Na plus trzeba jednak zauważyć, że każda przygoda rozpisana jest bardzo solidnie i nie wymaga specjalnego przystosowywania do rozgrywki.
Dobry, solidny produkt
Całkiem przyzwoite rozpoczęcie kampanii i do tego garść informacji o Middleheim. Można polecić, gdy brak jest własnego pomysłu co by tu zrobić z graczami.
Dobry, solidny produkt
Solidne zakończenie trylogii przygód. Do tego garść informacji o Nuln i cala garść pomysłów do wykorzystania w kolejnych przygodach.
Jak dla mnie ideał :)
Jeśli jakiś miłośnik RPG nie słyszał nigdy o świecie Warhammera, to mogę powiedzieć tylko jedno: kupuj natychmiast ten podręcznik. Dobrze zarysowany mroczny klimat, ciekawie pomyślana i niezbyt skomplikowana mechanika. Bardzo dobry świat do rozgrywek w klimacie dark fantasy. Oczywiście są pewne niedociągnięcia i uproszczenia, ale żaden system nie jest idealny. Polecam.
Jak dla mnie ideał :)
W zasadzie jest to pozycja obowiązkowa a nawet można by się pokusić o tezę, że powinna być to część podręcznika podstawowego, w końcu świat Warhammera kręci się wokół spaczenia. Oczywiście to niemożliwe, bo podręcznik podstawowy też powinien mieć ograniczoną wielkość.
Jak dla mnie ideał :)
W zasadzie jest to pozycja obowiązkowa a nawet można by się pokusić o tezę, że powinna być to część podręcznika podstawowego. Oczywiście to niemożliwe, bo podręcznik podstawowy też powinien mieć ograniczona wielkość.
Jak dla mnie ideał :)
Polecam każdemu, kto lubi grać w książki. W skrócie można powiedzieć, że jest to Wojownik Autostrady w innych klimatach - tak samo dobrze zrobiona i przemyślana. Rozgrywka jest tu o niebo bardziej rozbudowana niż w znanym wielu Wehikule Czasu.
Jak dla mnie ideał :)
Polecam każdemu, kto lubi grać w książki. W skrócie można powiedzieć, że jest to Wojownik Autostrady w innych klimatach - tak samo dobrze zrobiona i przemyślana. Rozgrywka jest tu o niebo bardziej rozbudowana niż w znanym wielu Wehikule Czasu.
Jak dla mnie ideał :)
Polecam każdemu, kto lubi grać w książki. W skrócie można powiedzieć, że jest to Wojownik Autostrady w innych klimatach - tak samo dobrze zrobiona i przemyślana. Rozgrywka jest tu o niebo bardziej rozbudowana niż w znanym wielu Wehikule Czasu.
Jak dla mnie ideał :)
Polecam każdemu, kto lubi grać w książki. W skrócie można powiedzieć, że jest to Wojownik Autostrady w innych klimatach - tak samo dobrze zrobiona i przemyślana. Rozgrywka jest tu o niebo bardziej rozbudowana niż w znanym wielu Wehikule Czasu.
Jak dla mnie ideał :)
Polecam każdemu, kto lubi grać w książki. W skrócie można powiedzieć, że jest to Wojownik Autostrady w innych klimatach - tak samo dobrze zrobiona i przemyślana. Rozgrywka jest tu o niebo bardziej rozbudowana niż w znanym wielu Wehikule Czasu.
Jak dla mnie ideał :)
Polecam każdemu, kto lubi grać w książki. W skrócie można powiedzieć, że jest to Wojownik Autostrady w innych klimatach - tak samo dobrze zrobiona i przemyślana. Rozgrywka jest tu o niebo bardziej rozbudowana niż w znanym wielu Wehikule Czasu.
Jak dla mnie ideał :)
Ładnie wykonane pieniądze użyteczne do zabawy z dzieckiem a także niezłe do wykorzystania jako zapas lub zamienniki w grach typu "monopoly".
Jak dla mnie ideał :)
Ładnie wykonane pieniądze użyteczne do zabawy z dzieckiem a także niezłe do wykorzystania jako zapas lub zamienniki w grach typu "monopoly".
Jak dla mnie ideał :)
Ciekawa pozycja dla miłośników Mechwarrior.Time of War (czyli gry RPG w realiach Battletech), którzy chcieliby zagłębić się w okres dawnej historii (przed rozpoczęciem się wojen pomiędzy rodami sukcesyjnymi).
Jak dla mnie ideał :)
Jeden z lepszych dodatków do Carcassonne. Dużo nowych możliwości a jednocześnie bez przesadnego przekombinowania zasad, tak, że gra nie staje się ociężała.
Jak dla mnie ideał :)
Kość jaka jest każdy widzi. Mala, wyraźna, dobra do rzutów hurtem, solidnie wykonana. Polecam.
Dobry, solidny produkt
W zasadzie co tu pisać, zwykła kostka. Warto tylko zauważyć, że jakość wykonania i czytelność jest tu lepsza niż większości kostek dostępnych w sklepach z zabawkami lub kioskach a to ma znaczenie.